Amanda då!


Jag är världens mest otekniska människa. Min ipod vad obrukbar i 1 år pga av att den inte gick igång. Jag tänkte inte på att de kunde bero på att batterierna va döda. Vilket dom var. Jag har aldrig heller laddat in några låtar i Ipoden. Nej, min sisters pojkvänn gjorde det åt mig när jag haft den i 4 månader utan att ha lyssnat på den, därför tänker jag inte stå till svars för en hel del skit musik som finns på den.
Jag suger också på datorer, klockers att jag vet hur man sätter på den! Jag skulle inte kunna ladda ner ett avsnitt av något program om det så handla om mitt liv (nu ger jag tips till er som vill döda mig). Därför får jag snällt vänta framför tv'n för att programen ska börja. Grattis till mig. Söndagar och tisdagar är bäst. 
Söndag : One tree hill, Gossip girl
Tisdag: Desperata hemafruar.

Snön ligger så inbjudande utanför, ska träffa Mr R (gossip girl inpirerad) ikväll och fasiken vad jag ska få in några fullträffar med snöbollarna.

ak
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0