Don't

Det finns ingenting, absolut ingenting ett barn kan säga till sin förälder som borde straffas med ett slag. Det finns ingenting, absolut ingenting jag inte skulle gör för dig. Det finns massor av saker jag vill säga till henne just nu och det skulle vara värre än ett slag. Du förtjänade inte detta och jag hoppas du vet det.
Nu känner jag mig som ett av de där objekten vi pratat så mycket om på SO'n. Det finns offer, det finns de som utsatt offret och det finns de som vet om det, men inte låtsas veta om eller möjligen inte gör något åt det, åskådarna. Jag är en av dom på ett annurlunda sätt och jag antar det handlar om sunt förnuft att lyssna på vad du vill, men händer det igen, eller något liknande, då, då blir det mer än ord.

ak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0