Hej mitt vinterland

Jag kommer inte ihåg att jag svarade, men telefonen var allmänt otrevlig imorse när den började ringa.
Självklart hade jag missat att vi hade match.
"Är du på?" frågade tränare
"självklart, 5 min!"
Och nu till det fantastiska, jag fixade mig på mindre än 5 minuter. På med matchstället, leta strumpor i 2 minuter och sedan kasta sig ut genom dörren. 7 steg ut märker tänker jag att någonting har förändrats under natten. Sen inser jag att allt omkring mig är virgin vitt, glädje i den hemska snöstormen. Sprang till busshållsplatsen där jag blev upphämtad och såg då ut som en snö-kvinna-gubbe. Då såg jag att klockan var bara halv 8.
Ironiskt nog förlorade vi med 5-2, idiotiskt då vi vann mot dom senast med 5-2 och vi gjorde då alla 7 målen.
Idag ska jag städa och ha snökrig. Bumsfillibaba! Vem är på? Call me!

ak

Kommentarer
Postat av: c

jaaa snökrig!!

å en snögubbe

2008-11-22 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0