I belive that children are our future

Söndag: Fira Magnus, gamla gubbe!
Måndag: David
Tisdag: Innebandy
Onsdag: Barnvakt
Torsdag: Innebandy
Fredag: men blä vad hände nu?
Lördag: Sergel Plaza, barnvakt.
Söndag: Mammas jobb.

Najs, jag ska passa de seriöst vackraste barnen på onsdag, får lite pengar och jag får hänga i pappans sprithylla.
Valentinna & Alba heter de små sötisarna.


Ber om ursäkt för min min, men Valentinas är bara så söt.



Valentina och hennes super pappa.


Valentina och MIN super pappa.

Ska leta imorgon om jag har någon söt liten bild på Alba också, det kan jag nästan garantera er.

ak

Kommentarer
Postat av: Josefin

Amanda! Fy skäms! Det är två gånger kvar och du ska sitta barnvakt istället för att dansa. Smisk på bar rumpa!

2008-11-23 @ 14:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0